Födelsedagsfirande 4 augusti - 5/8-10

2010-08-05 15:32:12
Allmänt Kommentarer (0)
Igår kom Kattis aldrig tbx, så jag gjorde mig klar för utgång - in a shirt! Drog med mig Ems, Bob och Maggan och Molly. När vi kom fram hittade vi Kattis, Linda, Sarah, Mike, Ilyas, Allan och Aleeeeex som oxå fyllde år, fast 20 då :D

Jag var helt otaggad och drack 3 shots under hela kvällen. Yayness. Fattar inte varför jag blir helt cp varje gång jag fyller år, vart samma sak förra året :/ Får väl hoppas att 20 gör mig taggad. Är taggad redan nu HAHA, men det försvinner väl så småningom, as always.

Träffade även på Abbas haha.

När det stängde drog jag, Molly, Ems och Bob till donken och därefter hem. Satt hos Ems ett tag och väntade på Kattis, fast sen gick jag ut med Jonna ändå. Vi funderade på att dricka men det sket sig. När Kattis äntligen kom, sov jag hos henne.

Idag vaknade jag vid 15. Kattis drog till banken för att fixa nåt, så nu väntar jag på henne haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback