Från thingsyouremember.blogg.se

2010-08-24 17:41:08
Smått & Gott Kommentarer (2)
Vad gjorde du kl 08 i morse?
Försökte vakna.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Kom hem och satte mig här.
Det sista du sa högt?
Moi.
Vad har du druckit idag?
Smakade på Ebbas iskaffegrej.
Vad var det senaste du åt?
Mackor imorse >.<
Vad var det senaste du köpte?
Sammetsleggins.
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Rödbrun.
Vad är det för väder hos dig nu?
Regn och sol.
Godaste glassmaken?
Choklad?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Yes.
Sover du tungt?
Oftast, ibland minns jag drömmarna.
Drömmer du mardrömmar?
Längesen sist. Förutom att jag drömde att jag blev skjuten, men det var inte läskigt.
Favoritklädsel?
Leggings + stort och slappt linne.
Favoritlåt just nu?
Fleeeera.
Vad ser du om du tittar till höger?
En hög med kuddar haha!
Vad gör dig glad just nu?
Min man, always.
Vad ska du göra härnäst?
Äta min kebab som mamma är påväg hem med x)
Höger el vänsterhänt?
Vänster ftw!
Humör just nu?
Trött och uttråkad.
Favoritgodis?
Chips, om det räknas som godis :D
Kläder just nu?
Randig långärmad topp och trosor.
Hur många kuddar sover du med?
3 vanliga + 5 andra.
Spelar du ngt instrument?
Nein. Spelade piano förr.
Morgon eller nattmänniska?
Natt helt klart.
Vad är viktigast för dig?
Min familj + vänner och man.
Är du kittlig?
På vissa ställen.
Snarkar du?
Ibland när jag druckit haha!
Stjärntecken?
Lejonet.
Äckligaste insekten?
Spindlar eller tvestjärtar.
Stökigt el välstädat?
Helst välstädat. Händer dock sällan.
Vad längtar du mest efter just nu?
Studenten, om 8 mån!
Hur lång är du?
163-4 cm.
Tycker du om kinamat?
Ja! Åh sushi.
Tycker du om kaffe?
Nein.
Vad dricker du till frukost?
Mjölk.
Sover du på någon särskild sida?
Helt olika.
Tycker du om att mysa?
Såklart!
Är du en beroendemänniska?
Nein?
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nee, fast några dagar innan och efter :D Update: Känner ju Alex!
Har du någon gång testat narkotika?
Ja..
Välj ett ärr på din kropp?
Näsan, uppifrån raakt ner.

Kommentarer
Postat av: hesten

joo alex grek fyller ju år samma dag som du!

2010-08-26 @ 21:15:15
Postat av: iprene

OMG HADE HELT GLÖMT BORT :o

2010-08-26 @ 21:29:14
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback