igår (20 juli) after school och sånt - 21/8-10

2010-08-22 00:35:01
Allmänt Kommentarer (0)
Hann inte sova igår, åkte till stan med Molly och Ebba och köpte leggins och kollade på massa skit. Kom hem vid 17 och hann inte mer än att duscha och klä på mig, för sen var det dags att åka och träffa Kattis. När vi setts och gjort vårat åkte hon till stan, och jag och Jonna gick till Nico, på Kattas födelsedagspartaj :)

Jag och Jonna hade först ingen alkohol, och då vart vi desperata och hämtade pengar från brodern min och gick och handlade. "Och och och". Sen dracks det och kördes twister och spelades The sims 3 på Jonnas iPod touch x)

Folk drack sönder sig och strulade med efterblivna stalkers idioter, och spydde i sängen.

Jobbiga tjejer hittades även, fyfan vad jag hatar tjejer. Usch! Jag och Jonna blev riktigt irriterade och pratade skit om folk på finska haha! Sen upplyste hon mig om att dom såg finska ut. Men det var dom inte, tack gode gud :D

Vid 07 - då jag varit uppe ett dygn - blev det helt tomt, exept for me, Jonna, Jannis, Marcos, Katta, Ali, Gaby, Robin, jobbiga tjejen och sist men inte minst deckade tjejen. Alla deckade förutom jag och Robin, så vi satt i soffan och snackade om allt möjligt. Försökte hålla honom vaken för att han skulle "mått illa ifall han somnade", men sen deckade båda vid nåt tillfälle. Lärde honom även att använda t9, fan vad grym jag är :D

Idag vaknade jag vid 11, och alla var borta. Tror jag sov 2 timmar eller något >.< Väntade på att Jonna vaknade, och sen drog vi ut med Kattis och Maggan. Efter det har jag bara varit hos Kattis och spelat Tekken 5, åh vilka minnen.. Jaja nördar I know :D

Ooooch jag kollade nyss om ziad var inne på msn och preciiiis då loggade han in haha! Skulle nämligen skicka en video till honom.

And guess what, är ensam hemma imorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback