Igår kväll (10 aug) - 11/8-10

2010-08-11 20:23:59
Allmänt Kommentarer (0)
Väntade till klockan 21 igår, Maggan kom för att låna cykel. Vi hämtade Kattis från centrum och cyklade till byn. Såg även mannen min i nån kort minut, som vanligt :/ Senare gick vi till Kattis och kollade på Hundtricket. Fan vad jag dog åt Alexander Skarsgård. Hahahahha vilken jävla roll han hade, helt underbart kul :D Sen sov jag över som vanligt.

Idag kollade vi på Bevvan innan vi tog bussen hit. Sen har jag suttit och krigat med bilder resten av dagen. Har inte ätit heller, som vanligt. Funderar på om jag ska stanna hemma ikväll eller gå ut och inte ha ångest. Undra vilket det blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback