igår kväll (13 aug) - 14/8-10 Tripping!

2010-08-15 01:20:48
Allmänt Kommentarer (0)
Min "otursdag" var inte alls dålig! :D Blev ingen fika med Kattis, men vi drog till Darre. Där dracks det öl och umgickdes (mitt nya ord). Kattis var helt full och pussade sönder på mig. Mikael var typ oxå helt borta, hans ögon bara snurrade i skallen. Men ändå så verkade han ganska klar i huvudet. Fattade ingenting, läskigt var det iaf xD

När jag och mannen var inne på toan hörde jag plötslig Darre skrika "Sluta knulla därinne!" och därefter skakade dörren av bankningar xD Folk är galna!

Vi drog därifrån vid 4.30, men Maggan upptäckte att hon glömt hemnycklarna hemma, så vi gick tbx och hade tänkt promenera till nån affär och köpa cigg med Kalle. Istället la han en "Vill du testa svamp?" Och jag fick såklart för mig att jag ville, so we did.

När det började verka kände jag först pirr i hela kroppen och huvudet blev tungt. Sen garvade jag ihjäl mig åt Simons roliga kommentarer, som inte ens är roliga såhär efteråt x) Nångång då började Maggan ångra sig och upprepade "Varför tog vi det här?" ungefär en miljon gånger. Sen begav vi oss utåt. Vi satte oss i solen och ruttnade i en evighet, och Maggan went on and on om hur jobbigt allt var. Sen grät hon varannan minut och bad om ursäkt och satte sig i blött flera gånger i rad och trodde att hon kissat på sig. Helt borta! Ja, jag var oxå borta, men jag var ändå där mentalt. Allt var klart i mitt huvud, fattade nästan exakt vad som hände (förutom tiderna allt hände) kände bara att jag blivit galen typ, då allt omkring mig rörde på sig, och det kändes som att marken guppade under mina fötter, och allt fick plötsligt starka färger och var jättefint. Som Alice i underlandet. Ja precis, så kändes det. Och plötsligt såg Maggan ut som någon helt annan och jag dog av garv. Kunde verkligen inte sluta, satt på marken och bara garvade och garvade. Sen ställde vi oss på en väg vid en skog, och alla träd och vägar såg plötsligt helt slingriga ut, som i en saga. Alice i underlandet som sagt. Sen nångång ville Maggan gå pissa så vi vandrade till Darres port för att försöka komma in, och då kände jag att portrappan var jättelångt ifrån själva dörren. Och när jag kollade ner på mina händer var dom jättestora och fingrarna tjocka, som hulkens. Tror att dom pulserade oxå. Sen började jag se gröna ådror. Kan ha varit pga det gröna nagellacket I was wearing. Mina lår började oxå typ sprida sig och bli bredare och massa konstiga former. Haha vilken grej asså.

När vi äntligen kom in igen kollade jag på Simon och vart chockad över hur tjock han såg ut. Och madrassen han låg på var enorm! Garvade sönder åt det oxå. Sen deckade Maggan och såg oxå sjuuukt bred ut. Haha. Tror hon låg där i nån timme, men det kändes som bara några minuter. Sen gick hon på toa, vilket inte tog lång tid alls, och när hon kom ut gav hon mig en kram och sa "Förlåt att jag var borta så länge!" och började böla. Hahahahha hilarious! Sen drog vi ut på äventyr för att träffa Kattis, och då frågade hon 3 gånger vad det var för dag, plus att varje gång nån kom emot oss klängde hon sig på mig och viskade "Tror du det är lugnt att låta dom gå förbi oss?" Helt paranoid. Gud vilken bieffekt! Fattar inte hur jag blev så bra och hon sådär x)

När vi kom till gården såg vi en helt konstig man som såg ut som en alien, och garvade ihjäl oss. I was like "Såg du samma sak som jag?!" Sen såg hon svampar and went like "Är det bara jag som ser det här?!"

När det äntligen började gå över, typ 8 timmar efter ätandet satt vi i en skog med Kattis, Nico och Katta. Sen åt vi pizza hos Nico och sov litegrann, till typ 16 haha. Sen åkte jag hem och duschade och åt och därefter åkte jag till stranden med Maggan, Ems och Bob. Vi missade typ hela solen, så vi satt bara och rökte pipa. Ems och Bob tog ett dopp men jag bangade (a) Sen kom jag hem och skrev den här boken haha!

Efter den här experience:n märker jag äntligen hur jävla lika alla i Maggans familj är varandra. Alla liknar Birta HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback