igår kväll (22 aug) - 23/8-10

2010-08-23 16:02:27
Allmänt Kommentarer (0)
Igår åkte vi som planerat till Rålis. Laura kom inte. Ingen annan heller, haha. Nejmen, det blev jag, Joko, Jenny, Elise, Stefan, Mika och Hannes. Dvs en tredjedel av klassen, trevligt att folk ville träffa oss liksom x) Menmen, vi har planer på att åka på kryssning nångång i höst, får se om det blir av. Skulle vara skoj :)

Först satt vi i Smedis och hoppades på att fler skulle dyka upp. När detta inte hända och vi blev sönderätna av myggor, drog vi till Donken. Där satt vi halva kvällen, och sen gick vi vidare till Nivå. Folk drack öl och cider, och jag fick tigga pengar, då dom inte tog kort under 100 kr xD Så satt vi och pratade om gamla minnen och garvade ihjäl oss. Like that time när vi tältade, och Jokos, Nooras och Elises tält läckte och allt blev blött. Hahaha :D

Vid 00.30 började vi dra oss hemåt. Jag var riktigt trött då jag vaknat 07, så jag gick och la mig bums.

Idag vaknade jag 08, och var dödstrött. Har lite panik över det här, tänk om jag inte kommer upp nån dag? Gick iaf upp efter ett tag och klädde på mig och åt. Pallade inte ens duscha pga att jag tänkte att jag inte hade hunnit. Vilket jag säkert hade gjort. Anyway så drog jag till skolan och märkte att vi inte hade nåra lektioner, förutom en, där läraren snackade om projektarbetet. Vettefan vad jag ska göra för nåt ens. Ångest.

Efter skolan åkte jag, Iza, Laura och Antoinett till stan och kollade lite, och nu har jag precis kommit hem.

Blev även fett glad när jag upptäckte att vi tar studenten om 8 månader. Det är ju ingenting för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback