kvällen 5 aug - 6 aug - 7/8-10

2010-08-07 18:53:48
Allmänt Kommentarer (0)
Kommer inte ihåg vad jag gjorde i torsdags. Mamma kom hem iaf. Och så spelade jag typ? Sov hos Kattis och kollade på I love you, man.

Igår spelade vi lite till, och tog en cykeltur till Spånga och tbx. Sen åkte jag hem och duschade och fixade mig för Nicos partaj. Kom till byn utan leggins, då jag glömt dom hos Kattis. Men hämtade dom såklart haha. Sen träffade jag Jonna och gick och handlade utblandning.

När vi kom till Nico var mannen min jättegullig, av olika anledningar. Han hade bl.a. köpt 3 smirnoff ice och en bacardi breezer till mig, som jag bad om för 100 år sen och själv hade glömt bort. Söt! Sen är han ju alltid gullig, men nu var det nånting extra haha. Men aa, vi drack och drack och Jonna råkade decka och blev ritad på som vanligt. Folk staplade även ölburkar på henne haha. Senare körde vi sanning eller konka igen, och vips så var klockan 07, så jag och Jonna drog hem och sov.

Idag när jag vaknade drog jag till Kattis och spelade igen. Och nu, 6 timmar och 99 liv senare, krigar jag fortfarande med samma bana som jag började med. GAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

Folket ska på Nicoles kalas, som jag, av nån anledning, inte är bjuden på. Men har ändå ingen lust att gå så det är lugnan, ska sitta och spela tills folket kommer tbx haha 8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback