Kvällen 7 aug - 8 aug - 9/8-10

2010-08-09 16:15:53
Allmänt Kommentarer (0)
I lördags klarade jag banan tillslut. Kattis kom hem från Nicole, och vi spelade vidare. Sen sov jag och Maggan hos henne.

Igår kollade vi på bevvan, som jag - bara för det - vill kolla på nu. Måste typ ladda ner eller något :/ Satt inne hela dagen och spelade, och på kvällen var vi ute med grabbarna haha. Sen gick vi till Kattis och spelade lite till och klarade hela skiten. Nu är det bara extra banor och sånt kvar. Vill verkligen veta vad som händer efter :D

Sen sov jag hos henne igen. Denna gång la vi oss tidigare, för att hon skulle upp och jobba.

Idag vaknade jag och var helt död - still am. Vi kollade på bevvan och drack smoothie som vi gjorde av vanilj yoghurt, mango och blåbär, fett gott :D Sen åkte vi till Kista, och nu är jag hemma och måste städa. Det är grejer ööööverallt, kan typ inte ens sova i min säng xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback