11 dec - 12/12-10

2010-12-12 18:07:12
Allmänt Kommentarer (0)
Haaaa vilken dag det var igår. Jag och Kattis var helt miserabla då vi trodde att vi skulle få spendera hela lördagkvällen inomhus. Vi drack lite vin och pratade, när Walle plötsligt smsade och bad oss samla ett gäng och dra till Darre. Det gick åt helvete (inte för att jag frågade folk hehehe), så det blev bara jag, Kattis och Maggan. Först var det lite dött, men sen kom det folk och kvällen blev mer lyckad än jag trott :D

Vi satt och kollade på roliga videoklipp och dog av garv åt Kalles mössa som alla testade. Kattis och Marcos hade kladdkakekrig, och alla tjafsade om om balkongdörren skulle vara öppen eller inte, då jag mår dåligt av RÖKLUKT. Jag fick iaf som jag ville, och 100 pers låg under täcket och myste.

Vid 05 började folk decka, så vi (jag, Kattis, Kalle, Carina, Walle och hans 2 kompisar) bestämde oss för att promenera. Vissa skulle hem till Hässelby och andra till Vällingby. Jag och Kattis skulle till spånga och köpa cigg, och folket följde med, då dom ändå skulle förbi där. Hejar hade på sig solbrillor som vi dog åt, han såg ut som en riktig fluga. Sen tyckte vi att han liknade Ziad oxå, på sättet och längden HAHA. Hans kompis var jätterolig och ville ha en CHORRE MED BRÖD. Vilket han fick. Jag rekommenderade även att han köpte en vitamin dricka istället för festis, and he did. POWEEEEEER :D

Tiden gick skitsnabbt och plötsligt var klockan 07, så jag och Kattis tog bussen hem till mig och sov.

Idag gick jag upp 15.30. Kattis drog vid 11. Nu ska jag fixa mig och dra till byn. Yay bokeeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback