13/12-10 Tandregleeeeriiiing

2010-12-13 12:38:57
Allmänt Kommentarer (1)
Idag är det lucia, men hade tandläkare 11 så har ingen aning om dom gjorde nåt i skolan. Anyhow så har jag klagat ett tag på min ena framtand som glidit fram pga att ståltråden gått av, och idag så tog dom bort ståltråden bakom mina tänder och om.. iaf 3 månader ska det se normalt och bra ut. Yay happyface :D Och ifall inte, så sätter dom i en ny HEL ståltråd. Men let's hålla tummarna.

Kollade även på bilden från när jag var där första gången, dvs när jag var 12-13 år. 2004 var det iaf, och det såg hemskt ut. Hahaha vilken känsla man får. Katastrof i käften fan. Ska se om jag kan fixa före och efter bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Martin The Edge

Hej!



Tipsar om en fototävling i samarbete med Royal Canin! Har du Sveriges sötaste katt?



Besök bloggen för mer information.



Ha en fortsatt härlig Lucia.

2010-12-13 @ 13:06:04
URL: http://edgeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback