19/12-10

2010-12-20 00:37:57
Allmänt Kommentarer (0)
Vet inte asså. Klippte mig igår, positivt. Finland om 3 dar, stress. Och har krigat med nyårsklänningar i evigheter. Köpte en, kollade efter 100 andra. Hittade massa hemma, ska sy upp dom. Köpte kjolar rosa och svart, lämnade tbx klänningen. Vet inte vilken jag ska ha på nyår, måste fundera. Vill ha nåt fint till julafton oxå, vet inte vad. Har krigat med presenter oxå, köper nytt varje dag. Emmas är väl den enda som är helt klar. Moster fick en rund lådgrej med en mugg i med klackskomotiv på. Gillar't! Haha nu tänkte jag på Alex's "Menar't!". Hemskt.

And I just feel att jag måste härifrån. En paus från allt. Slipper bry mig så mkt. Blir helt dum av det här.

Köpte nya kängor nångång oxå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback