20 dec - 21/12-10

2010-12-21 20:59:26
Allmänt Kommentarer (0)
Igår var jag ensam hemma och kollade på Transformers 1 & 2, mina nya favoritfilmer ;) Nejmen haha, skitbraaaa varför har jag inte sett dom innan?! Bumblebee var för gullig, och en Optimus Prime-leksak har jag hemma :D Glassbilstvillingarna var oxå skitkul :D Next on my list är resten av The fast and the furious filmerna. Har sett ettan och tvåan ;)

Idag har jag varit på UM med Ems. Vi bokade bara tid; jag fick 30 dec, och hon fick 28e. Längtar sönder efter min p-ring! Hahaha, sen om det funkar fint på mig vet jag ju inte. Det återstår att se.

Efteråt gick vi runt i gallerian med Bruno, och sen var vi hos mig och fixade hennes nattlinne bl.a. Fick ett par byxor av henne och hon fick ett par skor av mig. Kind of. TraderS, hahaha.

Packat lite har jag oxå gjort, fett svårt hatar. Ska fortsätta nu och kolla så jag inte glömmer nåt, för imorn åker vi.

LaterSSSSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback