3 dec kväll - 4 dec - 5/12-10

2010-12-05 16:59:17
Allmänt Kommentarer (0)
I fredags blev det kul fastän jag i början var lite skeptisk. Vi drack och folk spelade och satt vid datan och sånt typ. Är helt senil. Jannis stannade och "sov" med mig, fast det var lite svårt då vi fick trängas med Jonna.

Igår
åkte jag hem vid 15, städade, åt, sov och duschade, och sen åkte jag tbx. Folk spelade igen, och sen drack vi lite igen. Then I talked to Alicia en massa. I don't hate her, I just can't like her. Sen diskuterade allihopa tills typ 6 på morgonen, och sen följde Marcos, Bruno och Jonna mig till bussen.

När jag kom hem satt jag och funderade, bara sådär. And then I slept.

Idag vet jag inte vad som händer, we'll see. Kattis åker iaf hemåt ikväll, så jag får träffa henne imorn :D
Har varit hungrig sen jag kom hem, so I really gotta eat x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback