6 dec - 7/12-10

2010-12-07 22:36:45
Allmänt Kommentarer (0)
Igår var jag hemma och bakade julstjärnor med mamma. Muuuuuums.

Idag var jag i skolan och glodde på folk och hjälpte till med saker. När vi slutat träffade jag Kattis och Bruno i Kista. Köpte en "pyjamas", dvs linne och shorts, i julklapp till mig själv. Sen hämtade jag paket från H&M som innehöll en maxikjol, en pyjamas (min fetish), och silvriga siden lakan. Gick till människan i kassan och sa "hej!" och då ropade hon på sin kollega och sa "Din bästis är här!" (= JAG). Alltså känner alla igen mig för att jag hela tiden hämtar ut paket HAHA. She even said "Heeela tiden paket!"
Sen begav jag mig hemåt.

Har även slagit in julklappar och skrivit en önskelista. Haha. Vill ha böcker, like The Carrie Diaries, och Anonyma skoälskares klubb, och It Girl, och True Blood. Då skulle man ha att göra i tråkiga Finland (y)

Sen vill jag även ha en matta. Och The sims 3. Och en blus från Gina. Och pengar. Och smink.

MENSVÄRK. Min kalender hade fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback