8 dec - 9/12-10

2010-12-09 17:37:15
Allmänt Kommentarer (0)
Igår låg jag i sängen hela dagen. Fanns inte så mkt annat att göra pga mensvärk. I gotta do something about this, det är fan helt sjukt. Man ska tom kunna gå till skolan, och jag kan inte ens röra på mig. Kollade på serier och på natten kom jag på att det även finns filmer! Så jag såg The Last Song. Jättegullig och bra film, grät som vanligt haha.

Idag
har jag dött lite till. Såg Lottery Ticket och funderade på julklappar. Det blir nog inte så svårt som jag trott. I värsta fall blir det väl nåt som folk inte gillar, men det är väl inte mitt problem. Sluta vara svår så blir det bra.

Inte för att jag har lust att köpa nåt till idioter heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback