10/2-10

2010-02-10 21:09:21
Allmänt Kommentarer (0)
Gick till skolan och gjorde nåt fjuttigt på korsetten. Inte konstigt att jag aldrig blir klar, som Jannis säger. Fast nu är det faktiskt bara kanterna och nitarna kvar. På riktigt!

När jag blir klar ska jag göra en till, som sagt. Men den måste jag göra samtidigt som jag gör min skjorta. För annars vet jag inte om jag hinner med en tredje korsett, som jag kom på idag att jag måste göra. Av skinn-look-a-like tyg. Also med nitar. Fett nice (y)

Träffade Alex i matsalen, bara så ni vet. Och Musse efter skolan. Och såg Tony den store.
Efter lunchen skulle vi upp till 6an där våran klass ligger (daah), och det var en massa 93or i hissen, som höll på och fjanta sig. När jag skulle ut började 2 hålla på med varandra precis framför mig, så jag inte kom ut, so I was like "Okej.." Och sen härmade ena idioten mig. Fett ful, ville typ slå sönder henne. Fett jobbiga snorungar!

Efter skolan åkte jag och Laura till stan, som vanligt x) Denna gång för att köpa en cupcake-klänning till Linnéa, gud vad snäll jag är :D Hittade även en helt Irenig scarf som jag måste ha. Får gå och kolla imorn. Ska ändå till Dr. Martens och kolla på kängor, hittade ett par jättefina. Enda nackdelen är att dom inte har dragkedja :/

När jag kom hem, kom Hannele och hämtade Linnéas sak. Fick en muffinsform med hjärtan som tack. Jättegulligt :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback