1/2-10

2010-02-01 14:47:14
Allmänt Kommentarer (0)
Nyser som en jävla idiot, säkert 15 gånger/h. Haha riktigt jobbigt ät det när man känner att man håller på att nysa, men det kommer ingenting. Jag blir iaf helt seg i huvudet och ögonen rullar i huvudet och rinner x)

Idag har jag t.o.m. lite ont i halsen, vilket jag inte hade igår :/ Vill bara till skolan och göra klart mina grejer. Dessutom smsade Laura och sa att vi fått byta platser. Typiskt, alltid när jag inte är på plats..

Och jag är fett irriterad på att Smallville inte finns att köpa med svensk text! Varför i helvete då, tänker man ju. Svenskar som inte förstår engelska kanske oxå vill kolla, jävligt irriterande. Jävla skit :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback