13/2-10

2010-02-14 01:42:26
Allmänt Kommentarer (0)
När jag vaknade vid 13 hade jag 20 sms och 12 missade samtal. Glömde lägga alarm igår, så folk ringde sönder och försökte väcka mig. Skulle egentligen vaknat vid 10, men la mig fett sent, så jag failade.

Skyndade sönder; åt, duschade och klädde på mig på 1h, sen väntade jag på Kattis i 1h till, och sen åkte vi till stan.
Glömde totalt bort att det är lördag och att det mesta stänger 16, men hann ändå hitta en liten grej till mannen :)
Sen kom Molly oxå, hon visade vägen till Dr. Martens, och jag hittade kängorna jag vill ha. Måste fixa pengar </3

Sen åkte Mollsan hem, och vi till Kista. Jag köpte ett ihåligt vitt linne för 50kr från Monki, och nya nitleggins, då mina håller på att spricka xD Sen köpte jag gosedjur till mig och Kattis, en vit/rosa lemur haha!

Träffade även modern min och fick en Alla hjärtans dags present; en klänning jag velat ha i 100 år :*

Sen åkte vi till Kattis och.. gjorde inte så mkt. Hade bara allmänt kul. Hennes säng rasade även, igen :D (y)

Hennes syrra vaknade precis när jag skulle hem, dvs 00.15. HAHA rolig tjej :D

Och nu är jag hemma och planerar morgondagen med Jannis. Typ dinner and a movie (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback