20/2-10

2010-02-20 14:29:46
Allmänt Kommentarer (0)
Vaknade vid 7 första gången och märkte att jag fått sms. Vid 4. Haha jag måste ha somnat while talking to mannen. Anyway, jag märker alltid att jag fått sms när jag vaknar sjukt tidigt. Jag tror att man kanske känner på sig att man missat nåt, och vaknar av det. Så måste det vara. Absolut (y)

I'm hungry. Gaah måste lära mig laga mat. Which brings me to att jag var fett irriterad igår. PMS I guess. Varför är Sverige så fuckat, varför får man bara äga en lägenhet och varför får man inte ta lån om man inte jobbar? Alla andra länder skiter ju i lixom, varför måste det vara så fuckat här? Stort hat. Kommer skjuta mig själv.

Nu ska jag äta frulle >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback