23/2-10

2010-02-23 22:12:48
Allmänt Kommentarer (0)
Försov mig, var i skolan vid 12.30, och jag har som sagt gjort klart mina grejer, och Gunilla var inte på plats, och jag visste inte vad jag skulle göra, så jag ruttnade bara. Helt i onödan. Skulle inte ens fått frånvaro om jag stannat hemma, great -.- Vi pratade mest bara om snåla människor och folk som vill ha tbx sina bananer, fett synd xD

Efter skolan åkte jag till Kattis, sen åkte vi till Kista och åt. Emma kom för att köpa panikpiller. Jag åt sönder mig och höll på att explodera. Efter maten fick jag årets flummattack och garvade sönder åt allt. Sen vilade vi sönder, och därefter kollade vi i affärer och jag provade skorna jag dregglat efter ett tag, och efter att jag provat dom så vill jag ha dom ännu mer, great. Tror jag ska låna lite pengar från modern min och köpa dom imorn, ska ändå till Vby med Ems och handla nåt åt hennes man som fyller år på fredag (y)

SEN ÄR DET LOV!
Och jag vill åka på kryssning :(

Nu är jag iaf hemma. Kollade precis på Den lilla sjöjungfrun 2, och den sög verkligen. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback