25/2-10

2010-02-25 22:30:24
Allmänt Kommentarer (1)
What a great day! Hade prov, gick inte till skolan. Vaknade 11, vilade tills 13. Kollade på film - 10 things I hate about you - tills 15.30. Gick till centrum och hämtade Kattis. Vi gick runt och kollade lite. Jag köpte blått nagellack. Vi hittade Nicole och Theo. Vi sa hejdå. Vi åkte till Sollentuna och fikade och pratade skit om killar. Vi åkte till Kista, åt och hämtade Linda. Vi satt i rökrummet och pratade skit. Dom skulle byta om. Jag gick hem.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg :)

Kolla gärna in min blogg, men bara om du har lust och tid :)

Följ mig via bloglovin och skriv till mig att du följer mig, så lägger jag till dig också :)



Puss och peace

2010-02-27 @ 11:52:24
URL: http://sazo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback