8/2-10 & Igår (7 feb)

2010-02-08 18:16:50
Allmänt Kommentarer (2)
Igår satt jag hemma hela dagen, förutom när jag gick till centrum och bytte kavajen till en större storlek. Köpte även ett par leggins med nitar på sidorna, me like (y)

Idag när jag kom till skolan märkte jag att Antoinett kommit lika långt på korsetten som jag! Fail från min sida, borde inte blivit sjuk :( Dagen flöt på som vanligt, förutom att det blev catfights typ hela tiden. Vissa tjafsade om musik, andra om folks snålhet, och sen att folk lägger sig i. Riktigt hilarious :D

Efter skolan åkte jag och Molly och letade skor till henne. Det blev likadana som mina ;D And then I went home, och jag är så jävla hungrig. Skolmaten gick ju knappt att äta. Åt typ lite broccoligrej och sallad (y)


står som en idiot för att man ska se x)

Kommentarer
Postat av: anna

fin blogg :D

2010-02-09 @ 14:26:30
URL: http://annnahh.blogg.se/
Postat av: iprene

tack desamma! :D

2010-02-09 @ 15:59:20
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback