Dreams about laundry and cabins

2010-02-20 15:07:24
Drömmar Kommentarer (3)
Drömde att jag och nån satt ute på gården i byn, på bänken vid min gamla port. Jag tror att vi skulle grilla. Jannis, Maggan och Jonna skulle hämta kläder från tvättstugan, men det var ånga/rök/dimma/blåste så dom fick böja sig och grejer för att komma in. Sen kommer jag inte ihåg, men plötsligt garvade jag sönder och kunde inte sluta, så Jannis bara: "Du har garvat längre än jag levt!" Sen Kattis bara: "Men det visste vi alla redan!" Och sen ere svart.

Sen drömde jag att jag, mamma, Hannele och Linnea var i nån stuga (alltid!). Vi kollade på serier typ. Och när vi skulle tbx och gick uppe vid berget vid Jordan, så var det så halt att vi åkte på rumpan ner till gården xD

Kommentarer
Postat av: Johanna

Riktigt snygg design på bloggen! =)

2010-02-20 @ 15:27:26
URL: http://johannasvallander.blogg.se/
Postat av: hesten

HAHAHAHAHA "du har garva länger än jag levt"

2010-02-20 @ 16:55:13
Postat av: iprene

HAHAHA fattar inte asså! drömmar är weird xD

2010-02-20 @ 18:04:17
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback