HAHA vild fantasi

2010-02-12 17:35:13
Filmer & Serier Kommentarer (2)
Kollade nyss på Supernatural - My Bloody Valentine. Avsnittet är om 'Famine', som kommer till stan och gör så att alla hungrar efter nånting. I deras fall blir Sam smittad och måste ha demonblod, men Dean klarar sig fint. Probably för att han aldrig suktar efter något, utan han får det han vill. Och HAHA Castiel äter sönder sig :D

The point is, om jag hade vart där med dom haha, skulle jag nog rånat en bank, köpt miljontals skor, och massa kläder. Och typ tatuerat och piercat sönder mig. Och haft massa sex (y)

Kommentarer
Postat av: Bellezza

älskar din blogg riktigt bra :)

kom gärna in och börja läs min också:)

Kram

2010-02-12 @ 20:15:27
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: iprene

nej vad gulligt, tack så mkt! det ska jag göra :D

kram

2010-02-12 @ 21:14:55
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback