24/2-10

2010-02-24 20:32:05
Allmänt Kommentarer (0)
Gillar dagarna man är så upptagen att man inte hinner skriva :D Liv på väg!

Anyway, i skolan började jag på min skjorta. Dvs klippte ut delarna x) Rutigt tyg är riktigt jobbigt att klippa, fyi.
Efteråt åkte jag hemåt, gick till Din sko och köpte mina rosa shoes :D Och en t-shirt från H&M. Sen hälsade jag på Kattis på Steak House och vi pratade i en evighet. Därefter gick jag hem och åt, och sen drog jag till Vällingby med Ems. Det var galen trafik (spec. vid Kista-Rby) och tog typ 100 år att komma fram!

Hon köpte lite grejer till Marley och sen åkte vi hem. Nu är jag hemma, och kom precis på att jag måste skaffa nya hörlurar, orkar inte bara ha en fungerande, sjukt jobbigt xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback