1/1-10

2010-01-01 23:51:36
Allmänt Kommentarer (0)

HAHA spenderade flera timmar in the toilet igår, så det råkade bli så att jag drog - och gick till Kattis - vid 11.30, var jag hittade Linda, Jonna och Barre.. efter 3 timmars sömn (y)

Folket ville ha pizza, så vi drog till Askeby och åt (åt även kebab senare på kvällen, nyttig man är). Jag garvade sönder mig som vanligt när jag sovit för lite, och livet var underbart. Senare mot kvällen försämrades mitt humör dock. Orkar inte med nåt, orkade inte ens följa med Kattis och träffa Musse, så nu är jag lonelyboy här hemma hos henne, var jag vart hela dagen. Mamma ringde dock nyss och ska typ hämta mig snart. Lika bra. Vill hem och lägga mig i min säng och gråta ihjäl mig. Fan vad allt känns fel..

Och HAHAHAHHA Kattis ena sängben har rasat så hon har lagt en rad med VHS-filmer under, och idag när jag, Linda och Jonna satt på sängen, hörde vi plötsligt ett brak, och när vi kollade under sängen hade Shrek fodralet spruckit och själva filmen låg i två delar xD Jag kan inte ens förklara hur kul det var, garvade i typ 10 min xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback