11/1-10

2010-01-11 20:36:13
Allmänt Kommentarer (2)
Sovit 3 timmar. Gick upp vid 7.30 even though jag skulle börja 9.50. Fixade och kände mig stolt för att jag kommit upp så tidigt och hunnit fixa, och tom sminka mig och stoppat linser i ögonen.. vilket jag krigade med ett tag innan det funkade x) När jag kom till skolan var typ inga där and I was all like whaaaat? (Joey style) Sen ringde jag runt och fick veta att dom som inte skulle vara med på "Ikea projektet" började 12. GG säger jag bara.

När folk äntligen kom fram, började vi klippa delar till våra KORSETTER! Fan vad kul det ska bli och göra, can't wait to begin :D

Efter skolan åkte jag, Laura och Molly till stan för att leta BH:ar till Laura, och lite annan randomness. Därefter åkte jag till Kista var jag träffade mor, och gick och kollade på klackskorna som snart ska bli mina! (6) Sen gick vi hem och jag fann en nelly påse, som innehöll två saker, som jag lägger upp bilder på snart (;

Och nu sitter jag och fryser och har tråkigt. Och är trött som fan x(


I know you love mina sexiga sockor

Kommentarer
Postat av: Sophie

Fin Gossip Girl header :) De är för söta!

2010-01-12 @ 01:05:04
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: iprene

tack så mkt (;

jaa visst är dom! the perfect couple :D

2010-01-12 @ 17:36:57
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback