12/1-10 - 13/1-10

2010-01-13 18:53:13
Allmänt Kommentarer (0)

Orkade inte skriva igår, var helt död.. föör att jag vart i skolan, två dagar i rad. Improvement haha (y) Laura hittade ett heelt underbart tyg med muttrar och skruvar och sånt på, som jag blev heelt kär i. Så min första korsett blir av det, fett nice :D Imorn tänkte jag åka och köpa nitar till den oxå, ännu mer nice :D

Efter skolan gick jag och mor till centrum och jag köpte en neon rosa/orange luvtröja och kollade på klackskorna jag velat ha. Eftersom det bara fanns en söndrig 37a, gick mor med på att åka till Sollentuna och kolla om det fanns där. And it did, så nu har man nya klackskor igen :D Visar bilder direkt när jag får chansen (troligen imorn), på gårdagens inköp och sakerna från Nelly.

Seeen kollade jag på Fantastic four, för typ 8549854:e gången haha.

Imorse var jag helt galet död och tvekade ganska länge innan jag tillslut bestämde mig för att gå till skolan. När jag väl gjorde det var det enkelt, behövde bara tänka på min underbara korsett som måste bli klar :D När den blir klar ska jag göra en lite längre av svart tyg, agurr :D
Anyway, sydde klart baksidan, och på måndag blire framsidan och nitar (y)

När jag kom hem kollade jag på Fantastic four 2, och sov lite (y)

Och nu när man skrivit värsta boken börjar man ju bli lite hungrig, soo I'm off to äta nu, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback