27/1-10

2010-01-27 18:46:38
Allmänt Kommentarer (2)
La mig 00.30 igår och kände mig fett stolt och glad för att jag äntligen skulle vara pigg på morgonen. MEN icke sa nicke, var lika död som vanligt. Beror antagligen på att jag är heeelt sönder efter en skolvecka, och då är jag nästan lika sönder efter bara 3 skoldagar.
Glömde även tända mina stjärnljus när jag la mig, så jag sov i mörkret, and it wasn't so scary :D

Korsetten blev inte helt klar, var tvungen att sy in den 75 gånger och lägga in fjädrarna (vilket btw dödade mina tummar). Men nästa vecka så blir det nog klart (y)

På lunchen hittade jag en heelt rödögd och seg Alex i matsalen, som jag fick krama i ett år. Hmmm vad kan han ha gjort? -.-

Förövrigt har alla vart helt mensiga hela veckan. Först tjafsade jag med Molly och vi pratade inte på 2 dagar, sen har jag tjfasat med Ebba om vatten, att folk aldrig är nöjda och comviq kompis abonnemang, och sen flippade Antoinett på "folk som hatar barn" och sa att såna inte borde få leva. Då tog Molly åt sig och blablabla. The point is: Alla är mensiga!

Efter skolan träffade jag Maggan i Kista. Vi åt och kollade runt lite. Sen kriiiigade jag med att komma hem; det är helt jävla omöjligt att ta sig fram i snön, såg säkert ut som ett handikapp x) - Vilket påminner mig om en kvinna som sprang roligt idag :D

Kommentarer
Postat av: Linnea : )

men guuuuud vilken fin header du hade : ) :) verkloigen. kika gärna förbi hos mig =) krma

2010-01-27 @ 20:41:48
URL: http://linneamatildaphilipsson.webblogg.se/
Postat av: iprene

tack du :D will do (;

2010-01-27 @ 21:23:51
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback