3/1-10

2010-01-04 02:34:25
Allmänt Kommentarer (0)
Trodde min dag skulle bestå av ruttning vid datan, men sen frågade Ems om jag ville hem till henne och dricka med henne, Bob och hans kompis. So I went and it was really fun, tack för räddningen :*

Maggan fyllde 19 år och kom och var med oss ett tag i sina rosa partajkläder, sen kom Jannis oxå and I was like "Yaaay" och typ dog :D Vi åt chips och drack cola och fotade och kastade bröd på varandra och lekte blattar, vilket var galet skoj. Provrökte även igen and it was disgusting, kunde inte andas på ett tag asså xD

..vad jag försöker säga är att Carina borde vara borta lite oftare, it would be awesome!

OCH HAHAHA Marlon slängde mig i en leksaksbarnvagn xD

När mor hämtade mig och vi var påväg hem "fick vi sladd", så hela bilen gled in i en snöhög VERY CLOSE to en lyktstolpe. Tyckte inte det var nån big deal först, men sen kröp paniken fram och jag dog och ringde Kattis, Ems och Maggan :( Sen kom 100 pers och hjälpte oss, it was sweet :*

Kom även och tänka på när vi var i finland för ganska många år sen, och bilen halkade och snurrade runt från vanliga filen till filen som var påväg åt andra hållet, tur att det inte kom nåra bilar då :o

Nu ska jag sova så jag kommer upp imorn, pussisar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback