31/12-09 again

2010-01-01 23:34:17
Allmänt Kommentarer (0)

Gårdagen blev väl ungefär som väntat, förutom att Jenny Hässelby och Kattis syrra joinade oss :D
Först vid 20 satt vi i Kattis rum och körde nåt kortspel vid namn "Bibeln" och förkrökade sådära. Sen plötsligt märkte vi att klockan blivit 23.55, och sprang ut för att inte missa fyrverkerierna, som det knappt fanns nåra av, sämst! Ooooch Jenny pussade Barre HAHAH :D Senare kom Linda oxå :D

Därefter drog vi till Nico och hade skoj. Bruno och Nico turades om med min kamera, och fick ihop ungefär 400 bilder. Duktiga pojkar (y) Lägger upp några senare :D

Gick på toa med Jenni, och när jag öppnade dörren stog Kattis där and went like: "Jannis är häääär!" Sen kramade jag sönder honom och allt var perfekt. Sen tjafsade vi dock sönder, and David went like: "Värsta paret jag sett!"

Juste HAHA! Brodern min ringde och bad mig ta det försiktigt med raketerna, jättesöt :D

Jag: Jag är *nånting* (minns inte)
David: Och jag är batman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback