6/1-10

2010-01-07 02:50:02
Allmänt Kommentarer (2)

Helloo, vaknade sent once again. Det verkar inte spela nån roll när jag går och lägger mig, vaknar ändå alltid vid 15-16-17 >.< Snart börjar skolan oxå, great om det är såhär då xD

Anyway, dagen/kvällen spenderades i centrum med Maggan och Kattis. Och Linda oxå ett tag. Vi gick runt och kollade i 5 hela timmar, it's crazy x) Och senare satte vi oss på nåt nytt, väldigt kallt café. Haha it was actually outside typ; med glasdörrar, filtar och värmelampor x) Folk rökte sönder, och jag kunde knappt andas (y)

Hittade även jättefina klackskor på Scorett, but I decided to be smart.. for now.

Och har inga pengar på min jävla mobil :( Funderar på att ta bort saldotaket fow now, men kommer ångra mig när jag har en räkning på 76587647549 kr. Tänkte även ta bort hela abonnemanget och börja leva på 75 kr/mån. Fatta vad mkt jag skulle spara :D


Kommentarer
Postat av: jowns

Du skulle inte spara på att köpe komviq 75 HAHAHA ,

du skulle köpt typ 5 i månaden !

2010-01-09 @ 01:43:36
URL: http://jownsi.blogg.se/
Postat av: åsnan

neeej, det är det jag menar; ifall jag BARA använde 75 i månaden skulle jag ju spara ;o

2010-01-09 @ 04:34:53
URL: http://iprene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback