8/1-10

2010-01-08 20:46:56
Allmänt Kommentarer (0)

Efter en massa tjafs igår natt, bestämde mannen sig för att komma hit idag. Bara för att jag alltid får som jag vill :D Sen gav han mig ångest genom att säga: "Vad ska du ha på dig ikväll?" - på "gamla 9b's" utgång. Ska vara där om en kvart och har inte ens hittat kläder. Tror inte det blir nåt once again, somnade när jag skulle börja fixa mig. Och dessutom kan jag inte få tag på nån, har fortfarande inga pengar på luren :( Another time? Fan, jag vill nu ju..

EPILERADE BENEN I 5 TIMMAR TYP! My legs are red..

Imoooorn ska jag åka och kolla på skorna jag hittade häromdagen. Jag vet, jag vet; jag är sämst och kan inte hålla mig borta från shopping :( Men, what's a man (woman) to do? :D
Btw så beställde jag ett gulligt linne med rosor på och en svart/blå tubklänning från nelly igår (a)

Och ursäkta att jag är sämst everyday, har fastnat vid 8 simple rules, det är såå sorgligt när pappan dör (grät ihjäl mig och fick ont i huvet), och nu måste jag kolla slut på hela, annars blir jag galen :D


hair - no hair. ONT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback