After School

2010-01-26 17:38:51
Allmänt Kommentarer (0)
Hemma nuuu, finally. Dagen har varit knas. Vet dock inte varför. Känns bara weird x)

HAHAHA det var heela tiden nån som klagade på nåt! Om det inte var jag som stuckit mig själv i fingret (vilket hände 150 gånger), så var det Ebba som gjort fel och var tvungen att sprätta. Och om det inte var hon, så var det nån annan. Och det pågick heela dagen, fett tragiskt :D Och jag fick inte bara massa nålar i händerna, råkade även klippa mig själv i handen (y) Har typ sår ööverallt nu x)

Till saken: min korsett är nästan klar nu! Har fått dit knappar, hål & snöre, det enda som fattas är snedsaken i kanterna, och nitarna. Den blir nog helt klar imorn :D

Failade dock på en sak: när jag provade korsetten märke jag att jag har inte gjort tillräckligt med plats för mina bröst, så dom ser helt platta ut från sidan, och framifrån åker dom upp i halsen. Riktig knas..

Och HAHAHA! När jag gjorde hålen för knapparna använde jag öljetter att ha i, och maskinen som fäster öljetterna är riktigt.. bara för starka människor. Och idag när jag märkte hur ont jag fick i muskerna vid brösten fattade jag vart gårdagens smärta - träningsvärk - kommit ifrån (höll på med öljetter då med) x)

Efter skolan åkte vi till stan, som sagt. Hittade min kära klänning and I love it! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback