Ännu senare och ännu mer dött

2010-01-22 23:10:38
Allmänt Kommentarer (0)
Mammas kompis Milli kom förbi och fikade. Hon hjälpte mig även i syprocessen. Sen visade jag henne min skosamling (hon är oxå ett skofreak haha) and she was like "Åååh dom där har jag oxå tänkt köpa!" Nu fattas bara sommaren, så man kan använda dom oxå x)

Helt sjukt vad jag gillar att umgås med mammas kompisar HAHA! Kanske för att mina egna aldrig är tillgängliga. Jag sitter typ alltid hemma fan. Den enda jag kan vara med är Ems, som oftast oxå har ett liv. Alla andra jobbar, är upptagna med andra, eller bor långt åt helvete. Och nu när jag tänker efter så ere fan bara jag av mina vänner som inte har nåt liv. Vi som alltid brukade klaga på att vi inte har nåt liv. Det är ju bara jag! Saknar tiderna man bara satt ute och ruttnade, men när alla ändå var samlade. Kan nån komma och rädda mig? (för tusende gången)

VILKEN JÄVLA FREDAG ALLTSÅ! Alltid! :( Fan vad jag vill flytta hemifrån och bjuda hem alla jag känner och ha fest varje helg (y) Aja, vi har praktik snart, om jag är duktig kanske jag får jobb :D = ett steg närmare flytten.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback