Sayings by C

2010-01-17 16:47:06
Sayings ♥ Kommentarer (0)
"Rent ut sagt så finns det en tjej som jobbar i vby, och när jag såg henne första gången, så kände jag samma sak som jag gjorde är jag såg dig första gången."

"Alla killar som kan prata om sina problem med en så underbar tjej som dig kan skatta sig lycklig."

"Det är skönt att ha nån o prata med om problem o jag är glad att det är du."

"Irene du skulle aldrig kunna göra mig ledsen du e som ett mänsligt lyckopiller."

"Varje gång man bara får ett mess av dig så ler man, så tänk dig då hur brett med leende är nu."

"O jag kan inte sluta le, finns inte ord som kan beskriva hur glad man blir av dig."

"Du är en sån människa som man kan ösa komplimanger över, utan att nån av dom nånsin känns fel."

"Irene du har den vackraste personligheten jag någonsin har stött på, ditt utseende finns bara ett ord för; wow. Skulle jag få en tjej som dig skulle jag dö lyckligt."

"Du kommer alltid vara den vackraste jag känner."

"Skulle alla ha samma insida som du skulle jorden vara helt underbar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback