Dreams about cruises and MJ

2010-01-28 16:17:29
Drömmar Kommentarer (0)
Under min "lilla" tupplur hann jag drömma att jag och Laura var på kryssning (för att vi pratade om det idag), och det fanns en kista under en bänk i korridoren, där alla Michael Jacksons scensaker låg. Vi kollade igenom allt, tills en man gick förbi och såg lite sur ut. Nåra min senare hörde vi hur vakterna klampade ditåt där vi var, så vi la allt i ordning och puttade tbx kistan, och dom märkte inget.

Sen skulle vi åka hiss, men det var ingen vanlig hiss som båtar brukar ha. Den var jätteliten och hade inga väggar, utan bara räckgrejs att hålla i. Och man var tvungen att stå i mitten för att den inte skulle välta och man skulle ramla ut. Vilket jag såklart gjorde. Fick dock tag i räcket och hängde där som en idiot. Fett läskigt var det x)

Sen vaknade jag I think.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback