Dreams about surgerys and cars

2010-01-07 16:15:49
Drömmar Kommentarer (0)
Hade typ världens skummaste dröm; jag skulle typ operera bort mina äggstockar eller livmodern eller nåt liknande, och på köpet fick jag en bröstoperation. Efter operationen var det nån sjuksköterska som försökte ge mig nåt mot smärtan, men jag märkte att nåt var knas så jag tackade nej. Efteråt märkte jag hur andras "sår" svullnade upp ocu hur folk blev beroende av skiten, och då ville jag verkligen inte ha. Då blev jag jagad av en massa sjuksköterskor och gömde mig på olika ställen, it was scary. Sen hittade jag Jannis, men han sket i mig totalt för att gå på nån bilshow som hölls i nån idrottshall på sjukhuset, så jag bestämde mig för att oxå gå dit och kolla. Det slutade med att folk slängde omkring på lastbilar och jag sprang runt och försökte se upp för sköterskorna. Sen hittade jag Bruno och han försökte skydda mig. Märkte även att hela hallen var delad i olika "rum", och i en annan filmade dom när folk dansade typ. När jag tillslut fått Jannis uppmärksamhet, smet vi förbi och sen kommer jag inte ihåg mer. HAHA it was crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback