It never ends

2010-01-21 20:09:12
Trouble, Thoughts & Love Kommentarer (0)
Jag har ett missbruk; jag är beroende av att bita sönder mina läppar. Jag kan inte sluta. Dom är alltid helt torra och hårda pga såren, and I wish there was something similar to "stop n grow" att ha på läpparna, men det finns det ju säkert inte. Jag vill bara vara vanlig och ha mjuka läppar, but I'm never gonna get there like this.

Det gick bra ett tag förut när jag och mannen gjorde en deal, han skulle sluta snusa och jag skulle sluta bita, so I did. Det gick bra och var jätteskönt, men sen hände det nåt och jag började igen.

Låter helt löjligt, men det är faktiskt jättejobbigt :(




- inte coolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback