Kväll

2010-01-24 01:04:38
Allmänt Kommentarer (0)
Kul lördag, har legat hemma i sängen och kollat på CSI Miami hela dagen. Gått upp typ 2 gånger för att äta, gå på toa och hämta vatten. Rättare sagt så bor jag i min säng, greatness (y)

Har kunnat gå ut och klubba i ett halvår nu (omg vad snabbt tiden går), but I've only done it once för folk har inte tid, och det var inte ens klubbande.. och mannen min gillar inte att göra det i Sverige, so I'm kinda screwed.

Ett halvår kvar och sen blir det en massa inlägg om våra roliga utekvällar, jag längtar hårt :D Tiden har ju gått snabbt hittills, så jag tror inte det blir några problem med tålamod här :D

Och Jannis drömde att jag var tsm med Joel och att jag sa: "Där kommer din tjej", när jag såg Jenny. Ont i magen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback