Shopping

2010-01-26 00:08:33
Shopaholic Kommentarer (0)
Well, jag tog en sväng till centrum och bytte ut bustiern. Jätteglad för det, det fanns nämligen bara EN kvar i rätt stolek :D

Juste, kollade på en mössa i stan och tänkte för mig själv att jag skulle ta med mig pengar och köpa den imorn, och nu i centrum hittade mamma en halsduk och bara "Kolla vilken fin halsduk!" and I was like: "Ååh jag vill ha mössan till den där, vart hittade du den?!" Sen visade hon upp mössan and went like: "Den här?" That moment I knew, I had to have it, så hon var snäll och köpte den åt mig. Den och en corallfärgad hårblomma. Och imorn får jag pengar till en klänning, för att jag var ledsen över att jag inte har några pengar kvar (a) Love you mom :*


ägghufvud - H&M


blomhufvud - H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback