20/7-10 HEMMA!

2010-07-20 21:18:19
Allmänt Kommentarer (0)
Sådär ja, nu har man varit hemma i 3 dagar. Har dock inte hunnit skriva pga att jag umgåtts med folk. Berättar om resan senare.

Kom iaf hem med flyg, den 18e. Träffade Kattis ett tag och sen sov jag hos mannen. Vi skulle kolla film men jag deckade.

Igår träffade jag Kattis, hjälpte henne packa för Finland, och färga ögonfransarna. Färgade även Maggans. Sen åkte jag hem och hämtade saker med mannen, och sen hem till honom. Kollade en bit av Hot tub time machine, sen orkade vi inte mer och sov.

Idag
har jag suttit och kollat på när han spelat haha. Kom precis hem för att duscha och sånt. Får se vad jag hittar på sen. Molly ville typ ses. We'll see..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback