24/7 kväll - 25/7 - 26/7 - 27/7 - 28/7-10

2010-07-28 19:52:44
Allmänt Kommentarer (0)
I lördags vandrade jag runt i centrum med Jonna, Maggan och Alex, och letade present till mannen. Det jag ville köpa funkade inte. Can't tell you xD Köpte istället en "366 roliga sexställningar"-bok, och en fyll-i-bok. Sen sov tjejerna hos mig.

I söndags fyllde älskling 20 - grattis -, så jag letade lite extra, och köpte en tårta. Sen var jag hos honom och kollade på när pojkarna spelade. Sen drack jag lite med Jonna och Maggan. När folket gick kollade jag och mannen på film och sov.

I måndags gick vi till mannen på kvällen och åt tårta och sjöng lite för honom haha. Sen kollade vi i sexboken, och på när pojkarna spelade - igen. När alla drog kollade vi på film again.

Igår var jag i byn och gjorde nada, satt på gården med Joel och Bruno. Sen åkte jag och tjejerna hem till mig och kollade på film. Jag höll på att decka, så jag la mig i förväg.

Idag drog Maggan till stan, och jag och Jonna till centrum och åt på Max. Köpte även en T-shirt med texten "King of fucking everything". Och ja, jag kan vara KUNG, för jag är man (y) Sen spelade vi lite Crash Bandicoot innan Jonna drog. Sen har jag suttit här. Tror att hon och Maggan kommer hit lite senare igen. I hope.
Lördag:


jaaaaaaag :D

Söndag:


klumpsovarN

Måndag:


spelish hos mannen


tårtan jag köpte.


han tackade mig såhär. haha. "grekisk kram". och skar upp tårtan.


såhääääär söt! hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback