1 JULI - 2/7 - 3/7 - 4/7 - 5/7-10

2010-07-06 00:41:38
Allmänt Kommentarer (0)
I torsdags vaknade jag och drog på körlektion vid 16. Det gick üüüüüüberbra, I'm very proud! :D Sen kom jag hem och åt, och sen sov jag antaligen hos mannen. Minns dock inte vad vi gjorde.

I fredags
vaknade vi vid 18. Åt toast, drog hem och hämtade partykläder, drog tbx till Kattis, duschade och sminkade mig och drack vin, och sen drog vi ut till Nivå. Det var årets kö pga matchen, och jag blev störd av en jobbig snubbe som plötsligt utbrast att jag var "fett smal". Blev ju såklart arg och drygade mig lite and he was like "Är du aggressiv?" Sen när han hörde att jag kom från Irak vart han jättesocial och sa att jag hade fina ögon och att jag var söt. Herregud alltså, borde tvingat med mig min man.

När vi väl kom in träffade vi Linda, Sarah och Mark. Jag drack 4 shottar och lite av Kattis cider. Därefter drog vi till "Grodan". Jag drack en drink och sen drog Kattis hem och jag vidare till K15, där jag träffade Ems, Molly, Bob och Melissa. I hopp om att göra Ems glad bjöd jag henne på 2 tequila shots.. och mig själv. Det var nog inte det smartaste, för efter det strulade jag sönder med Ems, och sen dansade vi loss på dansgolvet. Ems ramlade, jag ramlade på henne, och sen ramlade jag själv och DJ:n kollade på mig. Pinsamt. Efter 5 år bestämde vi oss för att dra hem. Fick plöstligt för mig att jag ville att Jannis skulle rädda mig, så jag "tvingade" honom sova hos mig.

Glömde min väska hos Bob, spydde på tåget, fick minnesluckor och jag vet inte vad. När jag och mannen kommit till min port kom vi plötsligt på att vi inte hade några nycklar, så vi fick vänta på att Ems och Bob tog sig till Kista along med min väska. Under tiden spydde jag 2 gånger och vandrade runt utan skor. Idag påminde Jannis mig om att jag alltid gråter när jag spyr, vilket jag gjort sen jag var liten xD

När vi väl kom hem la jag mig ner och deckade. Tack för att du tog hand om mig älskling, hade typ dött om jag var ensam ♥

I lördags gick vi upp vid 17. Jannis drog hem, jag gjorde mitt och gick hem till honom igen. Vet återigen inte vad vi gjorde.

I söndags
vaknade vi sent igen, jag gick hem och duschade och hämtade kläder, och sen hämtade mannen mig. Vi gick hem till Nico och kollade på fotboll och bakade pizza. Efter maten kollade vi på The Descent, och efter det gick vi till mannen och sov.

Igår
vaknade vi tidigt och drog till Red Bull-grejen i stan. Höll på att avdunsta. Därefter åkte vi till Rålis och umgicks och kollade på folks bångar tills typ 19 (y) Såg även alkisen från förr. Sen åkte vi till Spånga och åt Spånga Macka. Det var så jävla varmt att jag inte pallade kriga, men gott var det. Fastnade även med låret på perrongbänken i sumpan pga värmen, aj vad ont det gjorde. Sen promenerade vi till byn. Hämtade grejer från Jannis, Kattis och hunden från Jarmo, och promenerade hem. Tog med mig mitt pick och pack och gick till Kattis och duschade och pratade. Därefter gick jag upp till Jannis, och vi kollade på andra delen av The Descent, tsm med Nico, Marcos, Katta och Bruno. Sen gick folket hem och jag och mannen skulle kolla på nån film, men det tog 100 år att tanka ner, så vi sov istället.

Idag gick vi upp vid 18 och gjorde wraps med pommes, ägg och sallad (y) När vi var klara med allt var klockan närmare 22, så jag promenerade hem, tog en promenad med hunden, och väntade på mamma. Nu har hon kommit, och jag fick massa kläder :D Vad konstigt det känns att sova hemma utan min man igen :o Men en paus är bra ;) Och den blir längre på onsdag när jag åker till Finland. Ska dock bara vara borta i 10 dagar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback