kvällen 29 juli - 30 juli - 31/7-10

2010-07-31 15:28:44
Allmänt Kommentarer (0)
I torsdags åkte jag till byn för att sova hos mannen. Fast först var jag ute med Maggan i en evighet, och när jag gick in var det ångest, så jag gick ut igen. Och sen när jag gick in var den ångest igen, men det blev bra sen. Vi kollade på The men who stare at goats och sov. Gillar när man "smeker" mitt hår haha :*

Igår gick jag ut och träffade Jonna. Vi satt även hos henne ett tag. Sen gick hon ut i klackskor för att öva inför dagens bröllop. Det gick fett bra, she just needs to sträcka på ryggen haha. Som om jag är värsta experten, men iaf xD Vid 20 gick hon hem, så jag var ute med Maggan och Felicia. Mannen kom oxå förbi snabbt, men jag fattade inte riktigt om det hade hänt nåt eller nåt, he was acting a little weird :/
Sen åkte jag och Maggan hem till mig och kollade på I love you Beth Cooper. Ingen bra film måste jag säga. Gud vad segt. Och killen var riktigt ful. HAHAHA!

Idag har vi ätit frukost. Maggan ska väl börja dra sig hemåt snart. Då ska jag duscha och så, och sen drar jag väl oxå ut. Mamma skulle kommit hem idag, men bilen gick sönder, så hon måste stanna lite längre och kommer väl hem tidigast på tisdag. Kan bli ännu senare.. vilket jag tror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback