13/6-10

2010-06-14 01:55:53
Allmänt Kommentarer (0)
La mig 01, skulle vakna 10 och dra till Kattis, kunde inte gå upp, vaknade vid 11.30 och kastade mig ur sängen, klädde på mig och fick skjuts av mamma. Åt frukost hos henne, kollade på tv, och hämtade min epilator. Vid 14.30 promenerade vi till Kista, hon gick till jobbet, jag gick hem. Efter det har jag städat sönder again, och nu är det äntligen tomt på golvet :D La även dit en ny matta.. for now.

Drog och cyklade med Ems vid 20, men vi kom inte speciellt långt då det plötsligt började regna och vi bestämde oss för att cykla hem till mig och kolla på film. Det blev A boy/girl thing, fett gullig rulle :)

Tog precis ååårets dusch (igen), jätteskönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback