22/6-10

2010-06-22 16:26:13
Allmänt Kommentarer (0)
Haha vaknade en timme efter att jag somnat - av att min lur vibrerade, igen. Förstår inte huuur jag kunde vakna, var ju typ helt död, vilket man brukar vara när man lägger sig 7 på morgonen! Anyway så somnade jag om (y)

- Okej, nu har mamma bestämt sig, hon åker den 26e. Herregud vad det var fram och tbx! Det blir iaf en 10 dagars medelhavskryssning från Barcelona till Tunisien och därefter andra ställen. Fän väd näjs!

Idag är det iaf fint väder - finally, tänkte ta och sola lite innan vi åker och handlar resväskor. Hon måste ju få plats med alla fina kläder och skor hon förhoppningsvis köper till mói, mwihi (a) Skoja bara, kommer aldrig hända :D

Nu tänkte jag gå och käka och som sagt sola, ha det så trevligt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback