27/6-10

2010-06-28 03:31:22
Allmänt Kommentarer (0)
Vaknade vid 16 och var helt död. Tiden går så jävla snabbt så man inte fattar hur sent man går och lägger sig. Sakta ner tack!

Satt hemma, sen kom Kattis förbi och duschade och fixade håret. Sen kom Mike och hämtade henne till nåt café för att kolla på fotbollsmatchen. Jag drog till byn och träffade Maggan, Ems och Bob. Vi grillade och rökte vattenpipa. Jannis och Joel kom oxå efter ett tag. Sen kom det 100000 myggor så vi gick. Och senare hamnade jag och Maggan på fotbollsplanen med boysen. Vi låg och lyssnade på musik och pratade medans killarna spelade. Sen körde mannen hem mig ♥ Och nu är jag ensam again. Slöseri på liv :/ Kattis skulle sova här, men hon ångrade sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback