5 juni 2010 - 6 juni 2010 - 7 juni 2010

2010-06-08 00:33:45
Allmänt Kommentarer (0)
I lördags satt jag bara hemma tror jag :o

Igår plockade Allan upp mig och Kattis, vi hämtade Mike och nån snubbe till och åkte till sumpan och åt på 'Rhodos grekiska kolgrillen' hahaha, sen drog vi till byn där jag hängde med Ems och Maggan och Kattis & co drog till Kvarnby. Sen kom Kattis tbx, vi satt och pratade och sen promenerade jag hem med min bebis. Vi var busiga höhö :D

Idag träffade jag Kattis i centrum och köpte skor. Därefter åkte vi till vällingby och fikade. Båda köpte även underkläder och jag nagellack. Sen åkte jag hem och skulle städa, men det blev inte av. Fastnade här som vanligt, baaara för att Ems skickar fett tragiska bilder från våran barndom till mig på fb, I die xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback