8/6-10

2010-06-09 00:43:06
Allmänt Kommentarer (0)
Drog till Vällingby med Kattis nästan direkt när jag vaknat, hann inte ens äta eller duscha, baara klä på mig xD
Köpte trosor igen och en Subway-macka. Det var en fett jobbig snubbe inne på Subway som satte sig mittemot mig för att få dom platserna, helt sjuk. Ingen respekt, fattar inte dagens människor alltså.

Pratade i luren med min käre man påvägen dit iaf, och han kom på idén att ringa till Kattis samtidig, så alla tre kunde prata. So we did, och alla tre var med i konversationen, fett roligt var det :D
Efter all handling åkte vi till byn och spelade Uno med Ems, sen på kvällen promenerade vi till Kista för att Ems skulle köpa present till Bia som fyllde år igår och jag hämtade cyklar. Sen cyklade vi tbx till byn och satt med boysen på basketplanen, då vi upptäckte att det brann i centrum. Först var det bara en bil, men senare tog folk in sig i skolan och satte tydligen eld på den oxå.. vart är världen påväg?

Sen cyklade jag till Kista med Jannis, och nu måste jag på riktig äta innan jag avlider. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback